سرپرست جدید کمیته فوتسال هیئت فوتبال فارس معرفی شد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 18 اردیبهشت 1402      تعداد بازدید: 482     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی

مسئول جدید کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان فارس منصوب شد.

به گزارش کمیته رسانه و روابط عمومی هیئت فوتبال استان فارس، با صدور حکمی از سوی حسین قنبری رئیس هیئت فوتبال استان، با تشکر از زحمات ابراهیم کویتی پور رئیس سابق کمیته فوتسال استان، حمید رضا کمالی از مربیان مطرح فوتسال به عنوان سرپرست جدید این کمیته منصوب شد.
در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید کمیته فوتسال ، مهندس قنبری رئیس هیئت فوتبال استان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های آقای کویتی پور در زمان تصدی مسئولیت کمیته فوتسال، اظهار ابراز امیدواری نمود از تجربیات ارزشمند این مربی ارزشمند و پیشکسوت فوتسال در مسیر توسعه فوتسال فارس استفاده شود.
  وی همچنین به پتانسیل های مهم فوتسال فارس نیز اشاره کرد و افزود: حضور مربیان و مدرسان بومی،امید به موفقیت های فوتسال استان را دوچندان کرده و نوید بخش آینده درخشان برای این رشته و رسیدن به جایگاه واقعی استان فارس در کشور است.
قنبری خاطرنشان کرد: تلاش داریم با ایجاد درآمد پایدار برای هیئت فوتبال، علاوه بر ایجاد زیرساخت های لازم در سطح استان، زمینه میزبانی از مسابقات مهم فوتسال کشور را نیز فراهم آوریم.
حمیدرضا کمالی از مربیان مطرح فوتسال استان و دارای سوابق متعددی است که  از جمله آن ها می توان به سرمربی تیم فوتسال جوانان مقاومت فارس، سرمربی تیم فوتسال مقاومت لیگ دسته اول کشور،مربی تیم فوتسال ارژن لیگ برتر ، سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز در لیگ برتر، سرمربی تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استعداد یاب فدراسیون فوتبال، کارشناس مدیریت ورزشی و تربیت بدنی، قهرمانی با تیم فوتسال ارژن در لیگ یک کشور وصعود به لیگ برتر و... اشاره کرد.
 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4