بازگشت 3 فوتبالیست استان فارسی از مسابقات آسیایی بانوان
نویسنده خبر : مدیر سایت    
چهار شنبه 13 اردیبهشت 1402      تعداد بازدید: 531     زبان : فارسی     دسته بندی : عمومی

3 بازیکن استان فارسی تیم ملی زیر17 سال بانوان ایران پس از درخشش در مسابقات مقدماتی آسیا با استقبال جمعی از مسئولین به شیراز بازگشتند.

به گزارش کمیته رسانه و روابط عمومی هیئت فوتبال استان فارس، خانم ها مهدیس رستمی، فاطمه نوری و اسماء قائدی ، سه فوتبالیست استان فارسی عضو تیم ملی هستند که در مرحله اول مسابقات فوتبال مقدماتی بانوان زیر 17 سال آسیا، در کشور اردن حضور داشتند.

در مرحله مقدماتی این مسابقات، تیم ملی ایران دربازی اول موفق شد با یک گل تیم نپال را شکست دهد. سپس در بازی دوم با نتیجه 7 بر یک از سد تیم اردن میزبان این رقابت ها گذشت و مجوز صعود به مرحله بعدی این مسابقات را بدست آورد. 

گفتنی است درمراسم استقبال از 3 بازیکن عضو تیم ملی، مهندس حسین قنبری رئیس هیئت فوتبال استان فارس، مهندس هادی مسلمی نائب رئیس هیئت، خانم ستاره زارع نائب رئیس بانوان هیئت فوتبال شیراز، جمعی از ورزشکاران ،مربیان فوتبال و خانواده های این ملی پوشان حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم، قنبری با ابراز خرسندی از حضور این سه بازیکن استان فارسی در تیم ملی و صعود تیم به مرحله بعدی مسابقات، برای این ورزشکاران در مرحله بعدی مسابقات آرزوی موفقیت نمود و برای حمایت بیشتر از این ورزشکاران اعلام آمادگی کرد.







 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط هیئت فوتبال فارس در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

جدول لیگ

انتخاب لیگ :

انتخاب لیگ :
لیگ داخلی استان
رتبه تیم بازی ها امتیاز
1 سرباز کازرون 6 12
2 پرسپولیس شیراز 6 12
3 ستاره آبی لارستان 6 10
4 شهید وفایی 6 9
5 سپاهان شیراز 6 6
6 22 بهمن شیراز 6 4
7 استقلال ارسنجان 6 4